Fri fragt ved køb over 499,-
Levering: 3-5 dage
Tilmeld dig JAKO Club og få 10% på dit køb

Klub Login        Virksomheds Login

| JAKO Danmark |  Anker Andersens Vej 2 |  7160 Tørring |  Tlf.: 3131 9117  |  CVR: 28 38 85 35  |

SPØRGSMÅL & SVAR

Det er meget nemt at bestille hos JAKO Danmark.

Efter du har valgt den ønskede størrelse på produktet, kan du lægge varen i indkøbskurven. Herefter har du tre muligheder:

Enten vælger du muligheden:
“LÆG I INDKØBSKURV”
“FORTSÆT SHOPPING”
“GÅ TIL KASSE”.

Efter du har lagt alle varer i din indkøbskurv, kan du gå til “Kasse” i din indkøbskurvsoversigt og gennemføre bestillingsprocessen. 

For at gøre dette anbefaler vi, at du opretter en kundekonto. Du kan indstille dette under bestillingsprocessen, og du bliver automatisk logget ind på din kundekonto. 

Hvis du allerede har en kundekonto, kan du blot logge ind med dine brugerkonto (e-mailadresse og adgangskode) og gennemføre ordren i fire yderligere trin (adresser, betalingsmetoder, forsendelse, køb).
Du kan også afgive din ordre uden en kundekonto. 

Telefonisk bestilling er ikke muligt hos JAKO Danmark som privat kunde.

Der kan betales ved brug af:

MobilPay
Dankort
Mastercard
Visa
ViaBill

Hvis det ikke er muligt at betale hos JAKO Danmark med kreditkort, kan der være flere årsager. 

For eksempel en indtastningsfejl, kortgyldighed, manglende dækning osv.

Delbetaling er ikke muligt hos JAKO Danmark.

Nej, du behøver ikke en kundekonto for at handle hos JAKO Danmark. Vi tilbyder dig muligheden for at afgive ordren uden en kundekonto.

Der er en størrelsestabel til hver vare, som kan fås i flere varianter.

Hvis du lægger varer i din indkøbskurv, forbliver de i din indkøbskurv i cirka 24 timer, men vil ikke blive reserveret.

En prøveforsendelse kan ikke bestilles.

Nej, det er ikke muligt.

Nej, der er ingen minimum eller maksimum ordreværdi hos JAKO Danmark.

For at annullere din ordre fra JAKO Danmark skal du blot kontakte vores kundeservice på telefon eller e-mail. 

Du kan kontakte vores kundeservice på telefon på +45 3131 9117  – mandag – fredag 9:00 til 16:00 eller via e-mail på info@jakodanmark.dk . 

Husk at have ordrenr. klar ved henvendelsen.

Annullering er kun mulig, hvis din ordre endnu ikke er under behandling.

Det er ikke muligt at ændre/tilføje til en igangværende ordre, når den er registreret som “under behandling”

Du kan kun se en oversigt, hvis du har indtastet dine ordrer via en kundekonto. 

For at gøre dette skal du logge ind på din kundekonto under “Mine ordrer”.

Vi sender dig en e-mail for ordrebekræftelse og når ordren er gennemført.

Ind i mellem kan vores kunder opleve at mails fra JAKO Danmark ender i Spambakken. Så se venligst efter i denne indbakke, hvis du ikke har modtaget din forventede mail.

JAKO Webshob

Du er let handle direkte fra mobilen i Webshoppen…

Log ind i JAKO Club

FÅ 10% PÅ DIT NÆSTE KØB

Meld dig ind i JAKO Club
og få 10% på dit første køb –
og Månedlige medlemstilbud
kun for medlemmer.