Fri fragt ved køb over 499,-
Levering: 3-5 dage
Tilmeld dig JAKO Club og få 10% på dit køb

Klub Login        Virksomheds Login

| JAKO Danmark |  Anker Andersens Vej 2 |  7160 Tørring |  Tlf.: 3131 9117  |  CVR: 28 38 85 35  |

HANDELSBETINGELSER
 

Generelle oplysninger
JAKO Danmark
28388535
Anker Andersens vej 2
7160 Tørring 
Mail: info@jakodanmark.dk
Telefon: 31319117

Porto og levering:  JAKO Danmark tilbyder gratis fragt ved køb over 499 kr. på alle varer 

Pt benytter JAKO Danmark sig af Post Nord og GLS. 

KØB HOS JAKO Danmark

PRISER
Alle priser er i danske kroner og inkl. 25 % moms, hvis ikke andet er nævnt.
Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

SALG GENERELT
Den angivne pris på bestillingstidspunktet er den gældende.

BETALING
De mulige betalingsmåder er:
– Dankort, Visa, Mastercard
– Bankoverførsel Spar Nord Bank / Reg.nr. 9236 / Kontonr. 4574177826 
– MobilePay 69706
-Viabill
-Ean betaling

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din
månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 
Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

LEVERING

JAKO Danmark bestræber sig på at levere lagerførte varer inden for 2-3 hverdage. Hvis en vare ikke er på lager, er leveringstiden 5-9 hverdage.

REKLAMATIONSRET
Som forbruger har man 2 års reklamationsret. Det betyder, at man ved fabrikationsfejl i produktet enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation og betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.
Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne – hvis muligt – vederlagsfrit på vort eller producentens værksted.
Hvis en reparation ikke er mulig, ombyttes eller refunderes varen.
Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller misbrug/slitage fra brugerens side,
dækkes dette ikke af reklamationsretten.
Ved reklamations-/garantisager vurderer JAKO Danmark evt. i samarbejde med
fabrikanten, hvorvidt reklamationen er berettiget.

ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:
JAKO Danmark
Anker Andersens vej 2
7160 Tørring 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
r du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet

TILBAGESENDTE VARER SOM IKKE INDEHOLDER FEJL
Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til JAKO Danmark, hvor fejl eller defekt defineret og angivet af kunden ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden.
JAKO Danmark forbeholder sig retten til at opkræve forsendelsesomkostninger.
Medsendes der tilbehør skal antal og produktbeskrivelse medfølge.
Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart er beskrevet, kan JAKO Danmark ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.

FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter, der returneres til JAKO DanmarkEnjoy Sport skal være forsvarligt indpakket.
JAKO Danmark anbefaler, at varen returneres via Post Nord, og at varen sendes som pakkepost.
På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Nords system, og det fjerner enhver tvivl om,
hvorvidt varen er blevet leveret til JAKO Danmark. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken,
såfremt levering ikke har fundet sted.

ER DE I TVIVL?
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, ret henvendelse til:
JAKO Danmark
Anker Andersens vej 2
7160 Tørring 

Log ind i JAKO Club

FÅ 10% PÅ DIT NÆSTE KØB

Meld dig ind i JAKO Club
og få 10% på dit første køb –
og Månedlige medlemstilbud
kun for medlemmer.